پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)

پزشکی 89 مشهد (دکتر شاهین فر)
« و اوست کسی که مرا غذا می دهد و سیراب می نماید، و هنگامی که بیمار شوم مرا شفا می دهد » (شعرا: 79 و 80) 
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پزشکی ۸۹ شاهین فر مشهد و آدرس med-iaum89.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته ,در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار می گیرد.





...كه حتي مگسي را نمي توانستي و نمي تواني بيافريني و اگر مگسي از تو چيزي بگيرد نمي تواني از او پس بگيري. (حج 73) 

¤ پس چون مشكلات از بالا و پايين آمدند و چشم هايت از وحشت فرورفتند، و قلبت آمد توي گلويت و تمام وجودت لرزيد چه لرزشي، گفتم كمك هايم در راه است و چشم دوختم ببينم كه باورم مي كني اما به من گمان بردي چه گمان هايي... (احزاب 10) 
¤ تا زمين با آن فراخي بر تو تنگ آمد پس حتي از خودت هم به تنگ آمدي و يقين كردي كه هيچ پناهي جز من نداري، پس من به سوي تو بازگشتم تا تو نيز به سوي من بازگردي، كه من مهربان ترينم در بازگشتن. (توبه 118) 
¤ وقتي در تاريكي ها مرا به زاري خواندي كه اگر تو را برهانم با من مي ماني، تو را از اندوه رهانيدم اما باز مرا با ديگري در عشقت شريك كردي. (انعام 63-64) 
¤ اين عادت ديرينه ات بوده است، هرگاه كه خوشحالت كردم از من روي گردانيدي و رويت را آن طرفي كردي و هروقت سختي به تو رسيد از من نااميد شده اي. (اسرا 83) 
¤ آيا من برنداشتم از دوشت باري كه مي شكست پشتت؟ (شرح 2-3) 
¤ غير از من خدايي برايت خدايي كرده است؟ (اعراف 59)
¤ پس كجا مي روي؟ (تكوير 26) 
¤ پس از اين سخن ديگر به كدام سخن مي خواهي ايمان بياوري؟ (مرسلات 50)
 
¤چه چيز جز بخشندگي ام باعث شد تا مرا كه مي بيني خودت را بگيري؟ (انفطار 6) 
مرا به ياد مي آوري؟ من همانم كه باد ها را مي فرستم تا ابر ها را در آسمان پهن كنند و ابر ها را پاره پاره به هم فشرده مي كنم تا قطره اي باران از خلال آن ها بيرون آيد و به خواست من به تو اصابت كند تا تو فقط لبخند بزني، و اين در حالي بود كه پيش از فرو افتادن آن قطره باران، نااميدي تو را پوشانده بود. (روم 48) 
¤ من همانم كه مي دانم در روز، روحت چه جراحت هايي برمي دارد، و در شب روحت را در خواب به تمامي بازمي ستانم تا به آن آرامش دهم و روز بعد دوباره آن را به زندگي برمي انگيزانم و تا مرگت كه به سويم بازگردي به اين كار ادامه مي دهم. (انعام 60) 
¤ من همانم كه وقتي مي ترسي به تو امنيت مي دهم. (قريش 3) 
¤ برگرد، مطمئن برگرد، تا يك بار ديگر با هم باشيم. (فجر 28-29) 
¤ تا يك بار ديگر دوست داشتن همديگر را تجربه كنيم. (مائده 54) 
¤ و آنگاه كه دوست داري كسي به يادت باشد به ياد من باش كه همواره به يادت هستم. (بقره 152)

صدق الله العلی العظیم

 


نظرات شما عزیزان:

؟
ساعت0:04---19 دی 1391
یک شبی مجنون نمازش راشکست بی وضو درکوچه لیلا نشست عشق انقدر مجنونش کرده بود فارغ ازجام الستش کرده بود گفت یارب ازچه خوارم کرده ای برصلیب عشق دارم کرده ای گفت ای دیوانه لیلایت منم دررگ وخون پنهان وپیدایت منم سال ها با جرلیلا ساختی من کنارت بودم ونشناختی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 17 دی 1391برچسب:خدای مهربانت, ] [ 21:13 ] [ آ.ح ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله به پزشکی چنین فرمودند:« خداوند طبیب است و تو یاری مهربان هستی، طبیب درد، کسی است که آن را آفریده است ».
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 252850
تعداد مطالب : 136
تعداد نظرات : 1172
تعداد آنلاین : 1

.